mcvh
Themenersteller
Wir können mit anpacken......
Ich stehe derzeit mit einem Produzenten für Trigger in Verbindung und mir wurde gestattet, folgendes mal in Foren zu posten, um zu hören was die User denn tatsächlich wünschen.
Erst mal der Textauszug au sder mail:
"The pictures sent to you includes transmitter and receiver.
The picture having name of " tx" is for transmitter, and "rx" is for receiver.
We're planning to use 2.4GHz too, and it would be suitable for both system flash and studio flash. And its quality and performance would be better than YongNuo RF-602 too.
Some specifications is as followings:
Working Distance: 100m
When within 50m, the triggering probability is up to 99%;
When within 100m, the triggering probability is up to 97%;
When over 100m, the triggering probability is up to 90%;
Max Sync speed: 1/250 sec ( according to camera performance)
And I'd like to ask if you have any suggestions for packing design, packing material, color, etc. so that we can make the packing box suitable for European customers' favor.
Thans again for your time."
Im Anhang ein paar Bilder mit den ersten Entwürfen.
Wäre ja klasse, wenn wir hier die Chane bekommen etliches unserer Wünsche unterzubringen. Ich denke, das die Chancen hier wirklich gut stehen. Der Entwicklungsprozess steht noch am Anfang und so sollte es möglich sein, das im fertigen Produkt dann Dinge stecken die wie für uns
gemacht sind ;-)
Also freu ich mich hier auf ein paar ernstgemeinte Beiträge.....
Ich stehe derzeit mit einem Produzenten für Trigger in Verbindung und mir wurde gestattet, folgendes mal in Foren zu posten, um zu hören was die User denn tatsächlich wünschen.
Erst mal der Textauszug au sder mail:
"The pictures sent to you includes transmitter and receiver.
The picture having name of " tx" is for transmitter, and "rx" is for receiver.
We're planning to use 2.4GHz too, and it would be suitable for both system flash and studio flash. And its quality and performance would be better than YongNuo RF-602 too.
Some specifications is as followings:
Working Distance: 100m
When within 50m, the triggering probability is up to 99%;
When within 100m, the triggering probability is up to 97%;
When over 100m, the triggering probability is up to 90%;
Max Sync speed: 1/250 sec ( according to camera performance)
And I'd like to ask if you have any suggestions for packing design, packing material, color, etc. so that we can make the packing box suitable for European customers' favor.
Thans again for your time."
Im Anhang ein paar Bilder mit den ersten Entwürfen.
Wäre ja klasse, wenn wir hier die Chane bekommen etliches unserer Wünsche unterzubringen. Ich denke, das die Chancen hier wirklich gut stehen. Der Entwicklungsprozess steht noch am Anfang und so sollte es möglich sein, das im fertigen Produkt dann Dinge stecken die wie für uns
gemacht sind ;-)
Also freu ich mich hier auf ein paar ernstgemeinte Beiträge.....